"Watching a film in a language one does not understand but with subtitles is an example of an increased cognitive load over watching the same film in one’s own language. Now imagine watching a subtitled film with poor reading skills. The cognitive load increases dramatically."
William E. Gustashaw III and Frederick J. Brigham, INSTRUCTIONAL SUPPORT EMPLOYING SPATIAL ABILITIES: USING COMPLIMENTARY COGNITIVE PATHWAYS TO SUPPORT LEARNING IN STUDENTS WITH ACHIEVEMENT DEFICITS


Michael Schlimgen

Synchron Dialogbücher

KINO   (Auswahl)

 

Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung

 

TV / DVD (Auswahl)

 

Spielfilme

Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung

 Mehrteiler / Serien

Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung
Bildbeschreibung